Vokse rigere som din konkurrence bliver hårdere

“Markedet er ved at blive overfyldt
Det bliver sværere at konkurrere;
Den vej er forplumret
Hvilken fortjeneste vej skal jeg søge;
Jeg vil stå fast og tage på hård konkurrence
Jeg vil ikke løbe væk fra min mission,
Jeg vil vokse stærkere som jeg intelligent konkurrere.”
Jeg ved ikke, hvis du har bemærket, men internettet bliver mere og mere sammenklumpet og konkurrencedygtig. Big business kommer, små virksomheder er på vej og hjem baserede virksomheder kommer af i hobetal.
Internettet er som den moderne dag guldfeber på steroider! Alle søger efter den undvigende pulje af online guld. Hobetal af mennesker og virksomheder er triping over hinanden til at satse deres stykke cyberspace område.
Konkurrencen er så hård som det nogensinde har været. Hver virksomhed du kan forestille dig (og nogle du ikke) konkurrerer om en bid af pie online marked. Det bliver mindre rentable, forsøger at finde uudnyttede markeder med lidt konkurrence.
Selv hvis du er heldig nok til at finde et marked, produkt eller tjeneste med lidt eller ingen konkurrence, hvad sker der? Så snart du er mildt vellykket hobetal af mennesker bevæger sig i og kopiere, stjæle eller skære dig hurtigere end du kan sige copycat.
Nu er nøglen til succes er at lære at vokse rigere som din konkurrence bliver hårdere. “Er at muligt du spørge?” Jeg kan besvare det med et rungende ja! Med dagens konkurrenceprægede klima er det et spørgsmål om overlevelse at have kvalifikationer til at konkurrere i en hård online klima.
Meget opmærksomme og jeg vil afsløre 3 måder at vokse rigere som din konkurrence bliver hårdere. Ikke af konkurrerende hoved til hoved med andre- men konkurrerende intelligent, strategisk og systematisk.
Jeg vil vise dig hvordan du prik-bevis din virksomhed mod større konkurrence.
Her er 3 nøgler til at vokse rigere som din konkurrence bliver hårdere!
1. kig til forandring.
Uanset hvor du se ændringen, lejlighed er ikke langt bagefter. Fordi mange mennesker modstå ændringer, forsinke ændring eller forsøge at ignorere ændring; Dette kunne signalere en åben mulighed for dig. Skift synes altid at tynde ud i konkurrencen.
Hvis du kan være en af de første til at omfavne en af de muligheder, ændring opretter altid før din konkurrence, kunne at fremdrive dig videre. Hvis du er en lille virksomhed har du en unik fordel i forhold til deres større konkurrenter. Du kan flytte på ændringer hurtigere. Ja, mens de større virksomheder holder endeløse møder, at få godkendelser og udstede rentenotaer du kan handle på ændringer, kontakte kunder og udføre ideer.
2. kan du tilpasse det?
Dette er alderen af personalisering. Med de fleste produkter og tjenesteydelser masseproducerede og flere virksomheder tilbyder én størrelse passer alle tjenester, flere mennesker er begyndt at tørster det personlige touch.
I dag ønsker flere forbrugere at vælge deres egen pris for hoteller og flybilletter. De ønsker at opbygge deres egen burger. De selv ønsker at blande deres egen sodavand. Finde lidt måder at personliggøre dit produkt eller service er en hurtig og nem måde at adskille dig fra dine konkurrenter. Du kan adskille dig selv ved blot at tilbyde personlig produkter og tjenester til din målmarked, at dine konkurrenter ikke tilbyder.
Skam på den virksomhed, der nægter at opfylde kundens individuelle behov. De vil blive tvunget til at træde til side for at gøre plads til business, produkt eller tjeneste, der opfylder en kunder hver voksende personlige behov.
3. lav noget mere praktisk.
Vi har nærbutikker, bekvemmelighed fødevarer og bekvemmelighed shopping. Folk vil ikke kun mere komfort, de er begyndt at kræve det. Det bliver en nødvendighed.
En anden hurtig og nem måde at vokse rigere, når konkurrencen bliver hårdere er at finde måder at gøre det mere bekvemt for dit målkunder at købe, bruge og ejer dit produkt eller din service end dine konkurrenter.
Du bør altid spørge dig selv følgende spørgsmål. “Hvordan kan jeg gøre det mere bekvemt for min kunde at købe, bruge og eje mine produkt eller service?” Du kan ignorere dette vigtige spørgsmål er at forlade en åben dør til din konkurrence komme og stjæle dine kunder. Aldrig stoppe beder ovenstående spørgsmål.
Mærke noget entydigt om tips du lige har læst? Alle har to magiske fordele til fælles.
1. de koster nul for at begynde at bruge. Du behøver ikke at få et banklån eller gøre en stor udbetaling at gøre dem.
2. de kan bruges hurtigt. Du behøver ikke at gøre et marked forskningsundersøgelse eller starte en kunde undersøgelse kampagne. Men belønningen kan være øjeblikkelig og sidste år og ud over.
Begynde at anvende dem i dag, du har intet at tabe og alt at vinde. Og husk, hårdere konkurrence kommer, vil du være bekymret eller klar?
Copyright 2005 Roy Primm

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *